21.03.2013. Flash comment! Materiale publicate de dumneavoastra :-)


One Comment on “21.03.2013. Flash comment! Materiale publicate de dumneavoastra :-)”

  1. Mircea spune:

    Fericirea poarta chipul tau
    Mi-am inceput viata fiind pacalit. M-am pacalit atunci cind am crezut ca acela miini gingase care ma tineau aproape de un sin cald ,ma vor proteja toata viata . M-am pacalit cind am plins si am primit mincare , cind am fost imbracata cu haine minunat de dragute , cind am fost spalata si ingrijita . Cind am crescut am inceput sa cred ca toata viata inseamna acumulare de cunostiinte si de posesii . Apoi am crezut ca viata inseamna iubirea dintre doua persoane . Apoi ,atunci cind in sufletul meu ningea mereu, am crezut ca viata este o nesfirsita iarna . Plingeam si priveam cum norii incarcati cu fum negru imi faceau acoperis si nu se mai distantau de mine . Si peste toata aceasta pacaleala inca mai soseau altele . Intr-o zi norii au plecat obositi de atita sedere si deasupra capului meu am inceput sa vad o raza de soare . Gata cu pacalelile, mi-am zis ,a iesit soarele . Si acest soare a stralucit doar o vara sau mai multe nu mai stiu …Iata ma intorceam a nu stiu cita oara inapoi de unde incepusem acest drum prin viata . Inainte si inapoi si iar inainte si iar inapoi . Mereu ,pina intr-o zi cind ochii mei au vazut o carare pietruita . Printre pietrele asezate dezordonat se vedeau flori multicolore care inmiresmau aerul . M-am oprit , am calcat usor pe pietrele aleii si mi-am pus florile ei in poala . Deodata acele flori au inceput sa-mi urce pe brate ,s-au dus pina in par, apoi au cobor lin si mi-au incarcat tot trupul obosit . Le purtam cu mine mereu . Uneori se mai ofilea cite una, dar aveam grija lor permanent . Le ingrijeam cu mult drag, insa vinturile vietii mi le smulgea adesea si chiar le rupea uneori . Intr-o seara ,cind zefirul se juca prin iarba , m-am gindit sa le plantez direct in suflet ,in interiorul meu . Plantate acolo vor fi protejate , le vor creste radacini din ce in ce mai puternice si vor face flori si in bezna . Vor aduce culoare ,lumina si parfum . Si atunci , in acea seara, am invins pacaleala . In locul ei am sadit flori de suflet . Radacinile lor se extind mereu de atunci si au cuprins intreaga mea fiinta . Nimic nu le mai poate smulge sau ingheta ,nici iarna nici vinturile trubadure . Si-au luat viata vesnica si se hranesc cu mine in fiecare zi . Eu sunt a lor si ele sunt ale mele . Ma ingrijesc permanent sa nu le poluez .Nimic stricat nu are voie sa ajunga la radacinile lor pentru ca intr-o clipa tot ce am sadit cu truda s-ar putea pierde . Impreuna ne bucuram de viata ,traim frumos si purtam cu noi culoarea si parfumul fericirii . Fericirea poarta chipul tau .


Lasă un răspuns

