22.04.2013. Flash comment! Materiale publicate de dumneavoastra :-)


15 comentarii on “22.04.2013. Flash comment! Materiale publicate de dumneavoastra :-)”

  1. BELA spune:

    Asa de dimineata cu ”Flash comment”?
    Buna dimineata si buna sa va fie viata,cu o zi si o saptamana reusite!!🙂

  2. lili3d spune:

    Bine ai re-re-re-re-re…. venit, George!
    Azi e ziua Pământului, pe Google.

  3. Mircea spune:

    PE SCENA VIETII

    Am jucat o piesa destul de tragica aici pe scena vietii.In ea am gasit pasaje care aratau orori,dar si pasaje care aratau dragoste.Da,foarte multi acum ne dorim sa nu mai jucam in aceasta drama si chiar sa stim cand va inceta pentru todeauna.De un lucru trebuie sa fim cu totii constienti,am jucat perfect in aceasta piesa.Suntem cu totii actori desavarsiti.Nimeni nu poate repeta aceasta piesa si sa ii iasa asa de perfect cum ne-a iesit noua de aproape 13 milenii.

    Daca se va incerca redarea acestei piese pe o scena undeva in Univers ,cu actori simpli care au invatat niste roluri,stralucirea acelei piese va fi palida.Noi am facut aceasta piesa fara repetii,nu am citit scenariul inainte,am fost doar aruncati pe platourile de filmare si indiciile ni le-am luat din jurul nostru, in timp ce am continuat sa jucam alaturi de ceilalti pe aceasta mare scena.

    Nu cunoasteti nici unul scenariul vietii,sunteti singuri cu intuitia ramasa,dar trebuie sa duceti jocul pana la capat , sa gasiti drumul de iesire din aceasta piesa.

    Noi jucam roluri de vinovati si parati ,dar si de judecatori in acelasi timp.Rolul este atat de complex ,ca uneori stam si ne gandim ce replici sa mai dam pe aceasta mare scena.

    Toata viata este o drama jucata in cel mai perfect mod cu putinta.Nimic nu va egala aceasta munca depusa aici pe planeta asta mica si albastra.De 13 milenii nu am avut zi libera,am lucrat si cand am dormit,deci piesa are cea mai mare calitate si valoare data unei piese in care se joaca acum aproape 7 miliarde de drame umane.

    Fara sa fim avertizati,asa cum se intampla de altfel zi de zi cu tot ce ni se aplica in scenariul trait aici,vom iesi , atunci ne vom vedea asa cum suntem noi,frumosi,stralucitori si mandrii de munca depusa mii de ani fara intreruperi.Chiar vom fi stralucitori,vom duce experintele de-a lungul si de-a latul Universului,ca profesori instruiti la cea mai grea scoala din Univers.

  4. Mare parte din mancarea ce o gasim in supermarketuri este periculoasa pentru sanatatea noastra. Intr-o poveste asemanatoare cu cea a tigarilor unde producatorii sustineau acum 30-40 de ani ca tigarile nu afecteaza sanatatea desi aveau dovezi clare, la fel azi mancarea industrializata contine modificari si adaosuri care cauzeaza infertilitate, docilitate, scaderea IQ-ului etc.
    Vestea buna este ca noi inca suntem binecuvantati cu taranul de rand care creste legumele si animalele asa cum faceau stramosii nostri si trebuie sa ii sustinem si sa ii aparam.

    • BELA spune:

      Imi cer scuze ca trebuie sa te contrazic,dar sa stii ca taranul roman isi cultiva leguma la fel ca in serele industriale.Fara ingrasaminte chimice ,azotati si alte substante chimice de stropit nu fac recolta bogata si nu ar mai iesi la piata sa ne vanda noua rosia si ardeiul,lipsite de gustul propriu.E o tema inchisa pt mine si incerc sa fiu optimista si sa nu mai citesc si sa vizionez diverse filmulete in care propaganda si manipularea exista.🙂 E parerea mea!

      • ALTUN spune:

        …ai dreptate…dupa ’90,taranii folosesc din belsug ingraseminte chimice in propriile gradini si cimpuri cultivate…folosesc, de asemenea ‘concentrate ‘ pt pui,pasari si vite…ca si tine,i-am intrebat de ce fac asta,pt ca nu este bine pt sanatate…raspunsul ‘asa cresc mai repede si bine’…singurele zarzavaturi ,fructe,plante medicinale s.a. ‘curate’ sunt cele din propria gradina,livada si din padure…a fost o vreme,mai ales dupa ce ,in fam,din 7 membrii -5 am devenit vegetarieni,cind,insistam pe toate caile sa-i fac sa inteleaga cit sunt de nocive trat chimice…am renuntat…in fond e vb de liber arbitru…si am realizat,ca nu sunt responsabila decit de gindurile,vb si faptele proprii…

  5. ALTUN spune:

    …trebuie sa subliniez,ca,desi taranii romani folosesc chimicale,cantitatile folosite de ei sunt muuult mai reduse cantitativ fata de ce se fol in occident…de ex. daca in vest se fol 3-4000 kg ingraseminte/ ha, la noi se fol 250-300 kg/ha , exceptie facind marii proprietari de pamint- aici nu pot spune ,fara sa gresesc, ce cant.fol…


Lasă un răspuns

