17.05.2013. Flash comment! Materiale publicate de dumneavoastra :-)


37 comentarii on “17.05.2013. Flash comment! Materiale publicate de dumneavoastra :-)”

  1. ana spune:

    Românii sunt cei mai tari🙂

    Cum functioneaza inventia romanilor care au luat aur la Geneva

    VIDEO.”Roboscan 2M Aeria” a adjudecat pentru Romania marele premiu al celei mai prestigioase competitii de inventica din lume. Este prima oara cand un concurent a reusit sa adjudece de doua ori Marele Premiu in istoria Salonului de Inventii de la Geneva.

    continuarea http://stirileprotv.ro/special/romanii-cei-mai-buni-o-firma-romaneasca-a-luat-marele-premiu-al-salonului-de-inventii-de-la-geneva.html

    • eliza spune:

      Foarte interesant, Lili.

      • lili3d spune:

        …dacă e adevărat, Eliza.

      • eliza spune:

        Tu ai adus stirea Lili. Spune tu daca este adevarat. Eu doar m-am minunat de ce poti sa aduci aici (ca stire). Deci? Parerea ta care este? Si pe ce te bazezi cand iti dai cu parerea? Sunt dragute stirile astea… cine le fabrica? Si oare de ce?

      • lili3d spune:

        Nu mi-am dat cu părerea. Poate fi adevărat, sau nu. Cum verificăm?

      • eliza spune:

        Ai trantit o concluzie si vrei s-o verifice altii? De ce ai adus stirea? Ca sa o aduci te-ai bazat pe ceva. Asa ar fi normal. Daca ai avea constiinta. Un anumit fel de constiinta. La ce te-ai gandit (ce ai stiut) cand ai considerat ca e importanta?

      • lili3d spune:

        E un link, acolo, verificabil! Nu am inventat-o eu. Și de ce îmi ceri socoteală?😉 Întrebarea asta o poți pune oricui dintre cei care pun știri, aici.😀 De ce te frământă conștiința MEA?

      • eliza spune:

        Depinde de stirea pe care o aduce. Si exact, despre MEA vorbesti aici. Stirea in sine e o absurditate. Si asta e ce zic eu. Ai tu alte date? Spune-le ! Tu de ce crezi ca am comentat la stirea asta, Lili? Si de ce ai adus-o TU aici? Problema MEA este ca rabdarea lui MEA referitoare la acest subiect a luat sfarsit. Adevarul iese intotdeauna la lumina, nu?
        E clar ca dai cu zarul, sau iti manifesti intreaga sensibilitate, nascuta (experimentata) dintr-o mare intelepciune … Esti inteleapta Lili, nu? Sau esti la capat. Ia spune tu cu cuvintele tale.
        O viata minunata sa ai! La fel ca gandurile…
        Pa 😀😀😀

      • eliza spune:

        PS. Ideea de vorbire ma lasa… neutra. Subiectul este penibil

      • lili3d spune:

        Fiecare are dreptul la o părere. Și tu, și eu…
        Mulțumesc pentru urare. O voi pune în practică, fără teamă.🙂
        Să-ți urez la fel?🙂

      • eliza spune:

        Pune-o Lili!😀

    • eliza spune:

      Fascinant? Orice este posibil, Lili.

      • lili3d spune:

        Așa zic și eu. Orice ne putem imagina și mai mult de atât.

      • eliza spune:

        Tu ai o imaginatie foarte bogata. Cateodata ma intreb daca mai stii (poti!) sa discerni realitatea de vis. Si nu sunt rea. Ma intreb pana unde poti ajunge ( si nu vreau raspuns). Poate ar fi bine sa te intrebi tu singura. Si sa-ti dai si raspunsul. In propria constiinta. Daca…

      • lili3d spune:

        Eu credeam că alții au o imaginație foarte bogată… De obicei las o portiță între vis și realitate. Dar, la ce mi-ar folosi întrebarea asta? Deocamdată nu am nevoie de pastile…

      • eliza spune:

        Cred ca ti-ar folosi sa te definesti in proprii tai ochi. Cat despre portita, numai sa nu bata vantul, Lili…

      • lili3d spune:

        Eu am propriile mele definiții, însă nu închid porțile descoperirii noului. Porțile sunt făcute ca să se deschidă.

      • eliza spune:

        Asta spuneam si eu. La tine e tot timpul deschisa.

      • lili3d spune:

        Și nu așa trebuie?😉

      • eliza spune:

        Nu. Ar fi bine sa stii unde se termina visul si unde incepe realitatea. Si viceversa. Pentru ce? Pentru a intele notiunea de om.
        Pa, Lili.

      • eliza spune:

        Intelege

      • lili3d spune:

        Mai există noțiunea de ,,om”? Și ,,oamenii” nu mai au voie să viseze, din cauza realității? Atunci să ferecăm bine porțile!
        Noapte bună!

      • eliza spune:

        „Fiecare are dreptul la o parere. Si tu, si eu…” Exact de aici incepe notiunea de om. Cum continua si unde sfarseste, este ca urarea noapte buna (copii😀 )
        Poarta mai trebuie privita din cand in cand sa nu o tranteasca vantul. Stie foarte bine ce e vis si ce e realitate, se inchide si deschide singura. Nu e poarta constiintei (si/sau constientei). E a spiritului. Pur si simplu nu poate fi controlata.
        Zile senine sa ai!

  2. lili3d spune:

    http://stiintasitehnica.com/stiri/ionut-budisteanu-a-castigat-marele-premiu-gordon-e-moore-la-isef/index.html

    ,,Ionut Budisteanu tocmai a castigat Marele Premiu Gordon E. Moore in cadrul ISEF (Intel Science and Engineering Fair), organizat si sponsorizat de Intel si care s-a desfasurat in acest an in Phoenix, Arizona, SUA. Premiul in valoare de 75.ooo $ este doar cireasa de pe tort. Ionut a mai castigat si premiul I la categoria Computer Science in valoare de 3.000$ si premiul de cel mai bun proiect la categoria Computer Science in valoare de 5.000$ si alte doua premii speciale, unul dintre acestea fiind acordate de CERN.

    Ca sa realizati importanta acestui premiu va spun ca la acest concurs au fost selectate doar 1.500 de proiecte scolare din 25.000 din toata lumea, iar Ionut tocmai a devenit cel mai bun dintre cei mai buni elevi de liceu din lume!
    Cand a fost anuntat castigatorul, Ionut a pasit fericit pe scena, invelit in drapelul nostru national iar uriasa sala plina l-a ovationat indelung. Printre chiote si strigate, sunt mandru sa recunosc ca am urlat cu toata puterea BRAVO IONUT!

    Dupa cateva minute de la terminarea evenimentului am reusit sa si schimb cateva cuvinte cu el. Era fericit, mergea pe varfurile picioarelor ca si cand ar fi urmat sa se desprinda oricand pentru a-si lua zborul. Se va duce curand la o universitate americana care il primeste cu bratele deschise, dar Ionut nu e sigur ca vrea sa plece din Romania. E extrem de modest si mandru ca este roman. Vrea sa-si implineasca visul de a construi cel mai accesibil automobil fara sofer din lume. “Vreau sa ma intorc in Romania si sa cer ajutorul producatorilor de automobile din Romania, poate chiar de la Dacia, pentru a le propune colaborarea pentru a duce la bun sfarsit proiectul meu”, a spus Ionut.

    As vrea sa fac si un foarte scurt rezumat al proiectului sau. Ionut a realizat un radar 3D bazat pe tehnologie laser (lidar) cu numai 400$ cand alte companii americane au investit zeci de mii de dolari intr-un asemenea echipament. Magia o face insa software-ul gandit de Ionut, care transforma echipamentul intr-unul extrem de eficient, chiar folosind gadgeturi pe care le putem cumpara si noi.

    Ii multumesc lui Ionut pentru ca m-a facut din nou mandru ca sunt roman si multumesc Intel pentru ca da acestor copii ocazia de a-si arata uriasul talent si inteligenta.

    IONUT ESTE CEL MAI BUN DINTRE CEI BUNI!”

  3. eliza spune:

    Toate stirile pe care le aduce Lili pe blogul tau sunt fascinante! Va potriviti atat de bine, George…

  4. lili3d spune:

    Născut şi crescut în fosta Uniune Sovietică, unde a studiat muzică clasică, Estas Tonne şi-a părăsit ţara de origine şi şi-a încercat norocul prin mai multe state europene. Ajuns în cartierul artiştilor de pe Montmartre din Paris, talentul său a fost recunoscut de îndată şi, în scurt timp, a avut de onorat concerte pe tot Globul, de pe continentul american până în Indii. În pofida agendei încărcate, el se opreşte, din când în când, pe stradă pentru a oferi un număr excepţional de chitară, prin care reuşeste să amuţească trecătorii. Pe profilul lui de Facebook, Estas Tonne se autointitulează „un trubadur modern care răspândeşte mesajele inspiraţionale ale unei noi forme de conştiinţă umană”.


Lasă un răspuns

