21.05.2013. Flash comment! Materiale publicate de dumneavoastra :-)


8 comentarii on “21.05.2013. Flash comment! Materiale publicate de dumneavoastra :-)”

  1. lili3d spune:

    Am spus de multe ori povestea unei anume scrisori pe care am primit-o cu mulți ani în urmă, deoarece m-a impresionat profund. Și de fiecare dată a avut un efect adânc și i-a inspirat pozitiv pe cei cărora o spuneam. Scrisoarea primită:
    Dragă Dle. Doctor,
    Bănuiesc că ești surprins de primirea acestei scrisori. Probabil nu îți mai amintești de mine. Acum doi ani am fost internată în spitalul Dvs, fiind îngrijită de un alt doctor. Mi-am pierdut copilul în ziua în care s-a născut.
    În aceeași zi doctorul meu m-a vizitat, iar la plecare mi-a spus:
    “Apropo, un coleg al meu care are același nume de familie ca și Dvs. v-a observat numele pe tabel și a întrebat de Dvs. A spus că i-ar plăcea să vă vadă. “
    Puțin mai târziu ați venit Dvs. V-ați pus mâna pe brațul meu și v-ați așezat lângă mine. Nu ați vorbit mult, dar ochii și vocea Dvs exprimau bunătate și m-am simțit mai bine. Pe măsură ce vă ascultam, am observat că păreați obosit și aveați riduri pe față. Asistentele mi-au spus ulterior, că stăteați în spital zi și noapte.
    În această după-amiază am fost oaspete într-o căsuță chineză din Peking. Grădina era înconjurată de un zid înalt, iar pe o parte a zidului, încadrată de flori albe și roșii era încastrată o placă de alamă. Am cerut cuiva să îmi traducă textul. Era scris:

    BUCURĂ-TE
    ESTE MAI TÂRZIU DECÂT CREZI

    M-am gândit la mine. Nu îmi dorisem un alt copil, deoarece încă îl plângeam pe cel pierdut. Dar am decis în acea seară că am plâns și așteptat destul. Dacă așteptam ar putea fi prea târziu și pentru mine.
    Iar apoi mi-ați venit Dvs în minte, cu ridurile adânci de pe față și simpatia pe care mi-ați transmis-o atunci când am avut atâta nevoie de ea. Acele câteva minute pe care le-ați petrecut atunci cu mine poate nu au însemnat mult pentru Dvs, dar au însemnat enorm pentru o femeie îndurerată.
    Așa că doresc în schimb să fac și eu ceva pentru Dumneavoastră. Poate și pentru Dvs este mai târziu decât credeți. Mă iertați pentru îndrăzneală, dar când terminați lucrul astăzi vă rog să stați în liniște și să vă gândiți la povestea mea.
    Marguerite Loomis
    De obicei dorm foarte bine, însă în acea noapte m-am trezit de câteva ori cu gândul la plăcuța chinezească. Mi-am spus că sunt doar un bătrân prostănac pentru că mă las afectat de scrisoare unei femei de care nici nu îmi amintesc măcar și am alungat gândurile din minte. Dar imediat m-am trezit că îmi puneam întrebarea:
    “Poate este mai târziu decât ai crede, de ce nu faci ceva?“
    A doua zi de dimineață m-a dus la lucru și le-am spus că vreau să îmi iau liber trei luni.
    L-am sunat pe Shorty, cel mai bun prieten al meu și i-am zis să treacă pe la mine. Când ne-am întâlnit i-am spus că vreau să mergem acasă fiecare, să ne facem bagajul și să plecăm în America de Sud. Părea atras de idee, însă m-a refuzat spunând că din clipă în clipă trebuie să meargă la negocierea unui contract la care lucra de luni de zile.
    I-am citit scrisoarea femeii. A scuturat din cap. “Mi-ar plăcea să vin, dar nu pot acum. Poate altă dată.” a vorbit încet. “Ce zicea femeia? ‘Este mai târziu decât ai crede’? Ei bine – “
    Am stat în tăcere pentru câteva minute. L-am privit în timp ce punea în balanță cererile prezente cu anii care ne mai rămăseseră să trăim, la fel cum făcusem eu în noaptea precedentă.
    Într-un final a vorbit. “I-am așteptat trei luni să se decidă și să încheiem negocierea. Nu mai aștept. Pot să aștepte și ei după mine. Când vrei să plecăm?”
    Am călătorit în America de Sud. Ne-am petrecut zi după zi pe malul oceanului, scăldați de apă și soare. Am ajuns într-unul din marile orașe ale Americii de Sus și întâmplător eram în compania unui om de afaceri, proprietar de fabrici de oțel și cu afaceri în creștere rapidă.
    Într-o zi, Shorty i-a cerut să ne însoțească la un joc de golf. Ne-a răspuns:
    “Señor, îmi place golful și mi-ar plăcea să vin. Soția mea este în concediu în Statele Unite, cu copii. Mi-ar fi plucut să merg cu ea. Am cai superbi și mi-ar place să-i călăresc. Nu pot face nimic din aceste lucruri, deoarece sunt prea ocupat. Am 55 de ani și în 5 ani vreau să mă opresc. E drept că am spus același lucru și acum 5 ani, dar atunci nu știam că ne vom dezvolta într-atât. Construim o nouă fabrică, producem oțel în cantități imense. Nu îmi permit nici măcar să merg să joc golf. “
    “Señor”, i-am răspuns “știți de ce am venit în Africa de Sud?”
    “Probabil pentru că aveați suficient timp și bani ca să vă permiteți”
    “Nu”, i-am răspuns, “de fapt aveam amândoi responsabilități și nu aveam timp liber. Stăm pe terasa aceast frumoasă, deoarece acum câteva săptămâni o fată de care nu îmi amintesc a privit o placă de alamă încastrată într-un zid din China.”
    I-am povestit întreaga întâmplare. Mi-a cerut să-i repet cuvintele fetei: “Bucură-te. Este mai târziu decât crezi“.
    L-am reîntâlnit în dimineața următoare la intrarea în hotel. “Doctore”, m-a întâmpinat “așteaptă o clipă. M-am gândit toată noaptea. Este ciudat cum o persoană pe care am cunoscută întâmplător, cum sunteți Dvs, poate să îm afecteze viata. Mi-am sunat soția și i-am spus că vin și eu cu ei.”
    Mi-a pus mâna pe umăr: “Fata aceea din China a arătat cu degetul o placă de alamă. A avut un deget foarte lung, care m-a atins și pe mine.”
    În ultimele secole speranța de viata a crescut mult. Persoanele cele mai valoroase nouă au trăit în special pentru alții. Poate și noi am făcut la fel. Uneori trebuie să ni se reamintească că putem avea mulți ani frumoși în față și putem face mai departe bine altora, dacă începem chiar acum să facem ceva pentru noi înșine.
    Să mergem în locuri la care am visat și să facem lucruri pe care ni le-am dorit ani întregi. Să înlocuim competiția cu puțină contemplație. Să ne bucurăm împreună cu cei la care ținem, de recompensele muncii depuse.
    Prietenul meu Shorty a murit de atunci. I-am fost alături pe patul de moarte. Mereu îmi repeta “Fred sunt așa de bucuros că am fost în America de Sud împreună. Mulțumesc lui Dumnezeu că nu am amânat plecarea.”

    Acesta este mesajul plăcii de alamă din grădină – că poate pentru fiecare dintre noi este mai târziu decât am crede.
    http://florinrosoga.ro/blog/in-gradina-chinezeasca-cum-te-bucuri-viata/

  2. ana spune:

    Dezvăluiri incredibile despre fracturarea hidraulică și gazele de șist

    Doar în Bârlad se vor introduce în sol 10 milioane de litri de substanțe toxice, adică aproximativ 200 de cisterne a câte 50 de tone fiecare, și asta doar la o primă fracturare (se fac mai multe)!!! FII RESPONSABIL ȘI RĂSPÂNDEȘTE ACESTE INFORMAȚII CÂT DE MULT POȚI!

    Și acum, surpriza surprizelor: Ministerul Mediului ne asigură că nu există niciun pericol pentru mediu!!!

    Eu cred că oamenii ăștia sunt de pe altă planetă…

    Adică ei ne spun că, deși introduci o cantitate uriașă de substanțe toxice în sol, deși procedeul fracturează rocile din subteran pentru a permite gazului să fie scos la suprafață, în mod SIGUR aceste substanțe toxice nu se vor infiltra în pânza freatică, nu vor afecta solul, iar fracturarea din subteran, care presupune presiuni uriașe, nu va influența plăcile tectonice și n-o să ne trezim cu vreun cutremur care să se lase cu pagube importante la suprafață!!! Este incredibil cu ce tupeu ne mint acești indivizi!

    Bulgarii, dar și alte state, au interzis fracturarea hidraulică. Adică la alții se poate… Oare de ce au interzis-o? Pentru că își protejeazî interesele și țara, pentru că știu ce consecințe catastrofale există…
    Oameni buni, nu credeți că este vremea să ne recuperăm țara din mânile nemernicilor? E timpul să acționăm! Și trebuie să acționăm cât mai repede pentru că în câțiva ani nu o să mai avem ce recupera!

    http://danielroxin.blogspot.ro/2013/05/dezvaluiri-incredibile-despre.html

    • George Valah spune:

      Ceea ce nimeni nu spune – a aparut totusi in „stiri scurte” dar tangential- e ca extractia de gaze scade rapid, mult mai repede ca in cea clasica, dar daunele provocate scoartei terestre, apelor freatice, vegetatiei ce preia apa, animalelor ce se hranesc cu vegetatia, sunt IREPARABILE SI PERMANENTE! Adica pentru o extractie de gaze de cativa ani, zona e calamitata pentru sute de mii de ani! Adevarata miza nu sunt „gazele de sist” cum se declara, ci APA, panza freatica, contaminarea acesteia va crea o zona in care ‘apa va deveni un bun controlat/monopol al unei clici care va decide cine si cata apa va primi CONTRA COST oricat de mare, pentru un viitor fara limite in timp!

  3. johnny spune:

    Comentariul meu este pentru cei care nu stiu ce inseamna fractarea si ce urmari are. Brosura din linkul urmator va poate lamuri http://www.scribd.com/doc/137176250/T-Dutzik-E-Ridlington-J-Rumpler-Adev%C4%83ratul-pre%C8%9B-al-gazelor-de-%C8%99ist-TEI


Lasă un răspuns

