Stiri scurte: 28.12.2013

– Prin apa contaminata a Oceanului Pacific, pentru multe generatii de acum incolo radioactivitatea va fi recirculata, intrand in lantul trofic de hrana umana, iar cantitatea  va creste prin acumulare!

Reports: Highly significant quantity of fission products are flushed into environment by water used on Fukushima molten fuel, including plutonium and curium — Radioactivity to recirculate for many generations in ocean food chain, meat content will increase with time

– Expertii siciologi spun Congrsului ca „actiunile in afara legii” ale lui Obama, ar putea duce la o revolta armata a populatiei!

Expert to Congress: Obama’s Illegal Behavior Could Spark Armed Revolt

Reuters

People walk outside a labour camp in Kunming, Yunnan province, November 22, 2013. REUTERS/John Ruwitch

– China  slabeste un pic  regulile sale in politica „un copil per famile” renuntand la lagarele de munca fortata.

China formally eases one-child policy, abolishes labor camps

– Imaginile anului! Colectie in link

Best photos of the year 2013

– Congresul American e pe cale sa treaca o lege prin care „canalele TV cu specific religios” sa fie interzise, vizate fiind in primul rand cele crestine! (Daca „parlamentarii hoti”  isi trec legi care sa nu-i pedepsesca, cei care „si-au vandut sufletul” dau si ei in… „religie”!GV)

Christian Programming Restricted From TV? New Bill Aims to Ban Faith Based Television

– Puterea militara a SUA e in declin pe masura ce si uniunea economica a tarilor BRICS vrea sa scape de dollari!

US military power fades as BRICS drops dollar: Webre

Slocum Glider (Image from whoi.edu)

– Drone militare subacvatice sunt cele care  vor patrula si supraveghea in viitor  orice se petrece in apele de coasta ale Americii.

Navy’s ocean-powered drones to wage underwater war

– In Londra se construieste in cadrul uni spectacol, o replica a zidului de separatie construit de Israel in jurul orasului palestinian Bethleem!

 

 

Wind turbines

– In UK campurile de turbine eoliene se dovedesc total ineficiente: produc in medie lunar  energie in valoare de £13  si se cheltuiesc milioane pentru reparaea si intretinerea lor! (Designul de la inceput mi s-a parut „aiuritor de prost”, doar daca altul a fost scopul, iar acum incepe sa se „contureze”! Ca si in cazul „fractarii:  exploatezi gaze cativa ani, si distrugi solul si apa pentru mii de ani!GV)

Councils waste millions on ineffective wind turbines that will take 190 years to repay

Activist Post

– Predictiile anului 2014:

  1.  Implementarea programului de sanatate Obamacare va fi un cosmar si un esec total
  2. Media independenta va creste in dauna corporatiilor mass media (Bineinteles!GV)
  3. Vor fi folosite tot mai mult tot felul de monede „alternative”. (Asta e una din cauzele pentru care „Oculta” isi va pierde  din putere!GV)
  4. „Trezirea mondiala” se va transforma in „actiune” pe scara mondiala! (Opriti-o pe-asta daca puteti! Cei care acum inca mai sunt „sculele ocultei” ar trebui sa „se gandeasca bine” !GV)
  5. Si mai multi „Snowdeni” vor aparea destramand „itele secrete” ale „Ocultei”
  6. Se va extinde „printarea 3D” cu efecte nebanuite!
  7. Tensiuni provocate artificial cu China
  8. Crize economice
  9. Incercari de a se pune botnita libertatii internetului
  10. „False atentate ” orchestrate tocmai de „conspiratori ai statului”!

10 Predictions For 2014

The Independent

'Seasteads' are described by the institue as being communities of like-minded, self-governing individuals established on the high seas, free from the restrictions of nations, welfare systems and punitive taxes

– Orase plutitoare ale viitorului , formate din insule  care pot fi remorcate oriunde in lume, atata timp cat au apa pe care sa pluteasca!

Super-yacht not big enough? ‘Seasteads’ offer libertarians the vision of floating cities for the future

231213_england_1

– Arta obiectelor imposibile a artistului Jason England care strecoara obiecte mari in interiorul unor sticle cu gatul mai ingust decat ele!

The art of the impossible


7 comentarii on “Stiri scurte: 28.12.2013”

  1. qwykx spune:

    botnita deja este pusa dar nu stransa cu surubul inca
    eu nu mai pot intra pe FB pana nu imi recunosc toti prietenii dupa sigla sau fotografie, ceea ce este imposibil, ca sa dovedesc ca nu ma dau drept alta persoana cu ID-ul meu, asta-i culmea

    • George Valah spune:

      Daca iti imaginezi ca de ex „eu” nu am „probleme”…. ! Partea buna e ca „mie imi place si imi prieste sa dezleg problemele” !:-(😀

      • qwykx spune:

        pai si eu incerc sa le dezleg, astept sa imi trimita o prietena pe e-mail folderul cu prietenii si fotografiile lor din site-ul meu de pe FB sa le-o ecartez in regim de full

        • George Valah spune:

          Poti sa-mi dai adresa ta de fb?

        • qwykx spune:

          Hm, mi-au inchis contul pana nu identific siglele prietenilor, si nu sunt decat vreo 45, problema e ca la testul de recunoastere imi alatura sigle asemanatoare

          n-am stiut ca trebuie sa-mi iau astfel de masuri din moment ce am contul doar de o luna

          si era ultimul loc unde m-as fi inscris dar n-am avut incotro, nu-i nimic sper sa dea faliment pentru ca asta ar fi ultima veste despre ei, nu-i nimic mai sunt si alte locuri unde-mi pot regasi prietenii, twitter, Instagram, etc, imi voi face cont acolo

          Facebook sa nu-ti mai vad fata de rasist, in lume, in 3 luni sper sa dai faliment !Asa sa te ajute dumnezeul meu1


Lasă un răspuns

