Apel pentru un nou inceput: ” Mai sus… „

Ascultam Clip 1.  Observam ca acesta poate avea doua intelesuri diferite: o doina de jale a omului deznadajduit, plangandu-se de necazurile care s-au adunat peste el sau…  o contemplatie a Cerului si Creatorului, omul minunandu-se de nemarginita putere ce are in grija  toate, de la firul de iarba la cele mai marete lucruri care exista.  Aceasta a doua interpretare e „cheia”  careia ii dam  atentie.

Partea finala, „Hora” e bucuria intelegerii partii anterioare, similara iluminarii spontane.

Realizam ca asa cum acesta interpretare are doua intelesuri, unul (de convenienta) negativ (deznadejde, suferinta) iar celalalt de intelegere superioara, de maretie, asa orice situatie din viata are doua aspecte, unul pozitiv si altul negativ, iar noi trebuie sa ne concentram atentia asupra pozitivului, astfel devenind mereu invingatori, in castig.

Clip 1.

Ascultam Clip 2. Simtim betia, bucuria,  zborului,  a libertatii absolute, nemarginite si jocul ciocarliei!

Imspiram, expiram. Rostim mental: „Mica ciocarlie e libera, asa sunt si eu liber, propriul meu stapan”

Clip 2.

Ascultam Clip 3 cam 10 – 15 minute de voie, ochii inchisi. Ne imaginam chiar de la inceput ca existam vesnic, imaterial, transparent, putand lua orice forma dorim, sa ajungem oriunde, in spatiul Cosmic sau pe Pamant, fara cel mai mic efort, doar prin simpla  putere a gandului. Observam la inceput cu curiozitate, oameni din locuri ce le consideram indepartate dar care acum sunt chiar langa noi  traind, muncind  greutatile vietii…   De cealalta parte, starea noastra usoara, ce invaluie tot, intreg Pamantul. Simtim, ca incepem sa avem grija de acei oameni, ca „sunt ai nostri, copiii nostri” si avem responsabilitatea lor… Emitem spre toti iubire, sanatate, fericire, pace,  armonie…

Cand consideram ca am terminat, multumim. Pastram noua intelegere in noi.

Clip 3.

Pe o foaie de hartie desenam cateva frunze. In unele punem  cate un simbol grafic despre celtrei clipuri, altele le lasam goale. E dreptul lor…

Asezam foaia peste cele precedente.

Etapa precedenta:

Apel pentru un nou inceput: “Trecere spre lumina…”

Etapa urmatoare:

Apel pentru un nou inceput: ” Deacum stim… 


35 comentarii on “Apel pentru un nou inceput: ” Mai sus… „”

  1. lili spune:

    O întrebare: Tu… participi la aceste meditații naționale?😀

  2. lili spune:

    Acum câtva timp ți-am trimis o listă cu piese muzicale și stările pe care le pot induce. Nu am primit feed-back. Ai văzut-o sau nu?

    • George Valah spune:

      Am primit-o. Dar scopul nu e sa „sa ti se induca ceva predeterminat din exterior” (cum era lista de bucati muzicale), ci „tu insuti” sa fii factorul activ, care pe fondul muzical iti manifesti propria vibratie. Mai clar: una e sa fi „inert emotional” si sa ai nevoie de „muzica pt inima” ca sa iti activezi (fortat) „iubirea”, alta e sa ai o multitudine de trairi si emisiii de vibratii PE ACEEASI muzica, alegand care e vibratia pe care o doresti activata la un moment dat. Una e sa tragi caruta alta e sa „fii impins de ea”, desi pentru „unii” poza arata la fel!😀

      • lili spune:

        Bineînțeles că e și cum zici tu, dar vibrațiile au și o traiectorie a lor, proprie. Depinde ce întâlnesc în cale. Dar, chiar și așa, efectul unor melodii e același pentru toată lumea. Probabil că mai bine n-o trimiteam!

        • George Valah spune:

          Intentia ta a fost probabil buna. Nu e nimic de blamat. Asemenea „bucati muzicale” sunt folosite in „terapia sunetelor” care ca orice „terapie” se adreseaza unuor „pacienti”.
          Aici se doreste o „trazire” adica iesirea din „inertie”, cu totul altceva decat… „terapie”.😀

        • lili spune:

          Intențiile mele sunt întotdeauna bune!😀 Chiar dacă…

        • lili spune:

          Există oameni care întotdeauna refuză să vadă. Cum să primească ei vibrațiile? Și atunci, îi lăsăm?

        • George Valah spune:

          Niciodata, nimic nu se adreseaza „tuturor”. E chiar „un mijloc de autoprotectie” al naturii…
          Nu unanimitatea conteaza, ci „numarul minim care sa produca o schimbare”… Asta nu trebuie nici macar sa fie o „majoritate”😀

        • lili spune:

          Dintr-un anumit punct de vedere sună a dispreț. Sper că nu e.

        • George Valah spune:

          La tine asa suna? Eu doar am spus cum stau lucrurile in „realitate”, atat cat e.
          Dar e interesanta „directia” pentru unele concluzii😀😀

        • lili spune:

          E o direcție, printre celelalte. Rămâne de văzut.

        • George Valah spune:

          E… nu chiar asa😉 Daca ne uitam in urma la toate comenturile tale de la celelalte etape, „TOATE”au urmat „o singura directie” nu amestecata. Ceea ce a fost binevenit dp meu dv pt ca am avut ocazia sa clarific multe…😀😀😀

        • lili spune:

          Bineînțeles. M-ai trecut de partea cealaltă, nu? Mă așteptam.😀
          Oricine nu-ți mai convine, e… clasat! Chiar dacă faptele sunt altele. Poate trebuia să vin cu lingușiri, nu? Nu mai era nimic de analizat atunci. Totul era perfect!
          Eu aș aprecia un prieten care îmi spune părerea lui reală, chiar dacă nu mi-ar conveni.🙂 Important ar fi că mi-o spune.🙂

        • George Valah spune:

          Tocmai am zis ca „AM APRECIAT” ca am avut ocazia sa clarific!!!😀
          In ce „parte” sa te trec „eu” si „cum”?!!! Atunci cand cineva comenteaza, nu „mie” mi se adreseaza ci e o opinie pentru toti, despre ce „lingusiri” vorbesti? Asa cum si acum, nu „mie” imi scri ci pentru „ceilalti” care ar veni, ca „putina indoiala” e ca „sarea in bucate”… (tot apreciere!)😀😉😀😀

        • lili spune:

          Puțină îndoială poate să aducă lumină. Altfel am fi într-o altă ,,Matrix”, nu? Depinde de răspunsurile date sau găsite.
          Cu toată… îndoiala eu am participat. Și am simțit niște efecte. Și nu rânjesc.🙂

        • George Valah spune:

          Exact a adus „lumina”.😀
          Daca ai participat cu indoiala, intradevar ai simtit „niste efecte”. Fiecare „compozitie” da alt gust si valoare „produsului”. Dar acum poate ne lamuresti: de ce ai simti nevoia sa introduci (n-am zis „induci”😉 ) ideea de „ranjet” in discutie?😀

        • lili spune:

          Nu am participat cu îndoială, ci am simțit niște efecte fără să am vreo îndoială atunci când am început. Dimpotrivă: am participat cu toată inima (poate trebuia să mai păstrez ceva și pentru mine?). Nu prea umblu cu jumătăți de măsură. Dacă simt fac, dacă nu, nu!

          Ideea de rânjet vine de la emoticonul care exprimă acest lucru. Nu l-am inventat eu. Dar poate îi dăm semnificații diferite și eu n-am înțeles bine care este aceea ce i se potrivește.

        • George Valah spune:

          Inteleg: nu ai participat cu indoiala, ai simtit niste efecte. De-aici ideea ca trebuie „facut ceva”, daca de oprit nu se poate (ca desi nu am spus, asta s-a incercat si se incearca!), atunci macar sa se mai „slabeasca”! Mai „o indoiala”, mai „un ranjet” de, sa fie!😉
          Vestea e ca ceea ce facem, nu numai ca are „niste efecte”, dar ele sunt exact in directia in care dorim si suficient de sesizabile incat sa ii puna pe ganduri pe cei „vizati” si sa inceapa sa se „agite”.😀
          A doua veste e ca … deja acum multi/putini/destui, au priceput „ce si cum se face” ca sa se poata merge inainte cu sau fara contributia mea. LOL !

  3. Mélanie spune:

    ah, Georges Enesco si celebrii sai „elevi”: Yehudi Menuhin et Dinu Lipatti… i-am vazut mormântu’-n Père Lachaise si m-am gândit la: Eugène Ionesco, Elvire Popesco, Brâncusi – alti români geniali integrati si asimilati culturii franceze, încât nimeni nu stie c-au fost initial (si) români…
    * * *
    sanatate, o zi splendida ca aici si-o saptamâna pozitiva, optimista, senina… amicalement, Mélanie NB

    • George Valah spune:

      Si de Henry Coanda documentarele spun ca a fosr englez… Hermann Oberth, „american”, etc!
      Eugen Ionescu,nu ma saturam sa-l citesc…
      „Ia un cerc si mangaie-l, el va deveni vicios”!😀
      Placuta vizita si aportul de energie pozitiva…. Multumim si mai asteptam. 🙂

      • Mélanie spune:

        „caressez un cercle et il deviendra vicieux…”🙂 à propos de româno-francezi… voi fi trait mai multi ani în Franta(din care 5 în USA) decât în România, sunt cetateana franceza de peste 3 decenii, însa doar în actele franceze, caci indiferent pe ce meridian m-am aflat si-am fost întrebata, am raspuns mereu: sunt românca domiciliata-n Franta!🙂
        * * *
        off-topic, cu permisiunea dvs… ati auzit despre aceasta comanda? – ca eu, da, cum mi-s la fata locului…🙂

        Airbus Defence and Space recently delivered an IT- and Communication-tools suite, for the first time including a Command and Control (C2) application, to the Romanian authorities. This release forms a key part of the Romanian Border Security programme which Communication, Intelligence and Security (CIS) is delivering to the Romanian Ministry of Internal Affairs for use by the Border Police.

        Airbus Defence and Space (under the former Cassidian brand) has been working with the Romanian government on border security since 2004 with the latest increment of the programme agreed in 2009. The system and support services provided by CIS help to protect Romania’s 3,150 km-long border, of which over 50 per cent is adjoins non-EU countries.

        By mid-2013 CIS had already delivered an integrated system of sophisticated infrastructure, sensors, control systems and communications along with a state-of-the-art headquarters for 500 staff. The application provides country-wide tools for the planning, execution and reporting of missions along with management of operational resources and technical infrastructure, as well as personnel training and on-mission tracking of Tetra-terminals.

        The addition of the C2 and other software infrastructure platforms at year-end saw all the operational subsystems – delivered in recent years by Airbus Defence and Space to the Romanian Border Police – finally integrated. 2014 will see the further development of the border security system in Romania with the delivery of additional operational tools, sensors and sites.
        * * *
        sanatate si-amicale gânduri din capitala europeana a spatiului si-a aviatiei…🙂 Mélanie NB

        • George Valah spune:

          Ciudat! Un sistem probabil cu aceleasi functii, fuesese cumparat pe bani grei de la nemti si a fost implementat in vederea aderarii la sp Schengen, de cativa ani … De ce a mai fost nevoie de inca unul de la francezi? Grea si usoara intrebare! Poate mai luam si de la altii, ca UE e „comunitate mare” si cu „pretentii” !
          Cel putin aici pe blog veti fi totdeauna primita ca acasa🙂

        • Mélanie spune:

          🙂 very strange, indeed… cât despre nedumerirea dvs, tot ce va pot afirma e: excelenta întrebare, va multumesc pen’ca ati pus-o!🙂
          * * *
          à propos de „acasa”, va multumesc si va precizez ca pentru mine „acasa” e aici la Toulouse, caci parintii mei au decedat de 23 si 7 ani(RIP) si-s fiica-unica… numa’ bine si pe curând! o zi senina, afar’ si-n suflet…

        • George Valah spune:

          Ee… Se poate avea mai multe case!😉

  4. Mala spune:

    Ascultind ultima bucata muzicala propusa, mai ca-mi vine sa zic si eu… „sunt liber, sunt propriul meu stapinul”…


Lasă un răspuns

