De rerum naturae: „Invingatorii…”

 

Hmm…  A fost minunat!🙂


31 comentarii on “De rerum naturae: „Invingatorii…””

  1. Lupul Dacic spune:

    George, nu stiu ce ai, dar sper sa fii bine.
    Mi se pare ciudat …tu nu mai afisezi nimic iar cei de la De Veghe Partiei isi inceteaza activitatea de azi datorita amenintarilor .
    Iti doresc sa fii bine.

    • George Valah spune:

      Iata comentariul deveghepatriei:
      http://deveghepatriei.wordpress.com/

      Salut, saccsiv…de la GarduldeFier…am revenit cu un alt blog…ne-am gandit mai bine si am realizat ca asa nu facem nimic…te rugam sa ne ajuti si pe noi….pana maine lucram la blog…si maine sa spui oamenilor ca am revenit cu un alt blog…de data aceasta am ramas doar doi administratori…asa este cel mai bine…multumim frumos…Doamne Ajuta

      Cititi va rog si:

      De ce fratii de la GARDUL DE FIER si-au inchis blogul?

      Imi voi permite cateva sugestii ca intre frati, dar nu acum.
      :-/

    • George Valah spune:

      Din sute de vizitatori zilnic, doar doua comenturi, dintre care unul al tau, au intrebat de ce nu mai scriu. As putea trimite stirile prin mail, ar fi mai simplu.

      • Lupul Dacic spune:

        Hai nu o lua si tu acuma….lasa dracu prostiile. Stii bine cit de apreciat esti. Nu mai fi si tu ca fata mare care face figuri. Lumea intra, vede ca nu e nimic si pleaca. Multi se gandesc ca ti-ai luat o mica vacanta, asa cum mai faci de regula, doar ca nu atit de lunga ca acum. Eu ma gindeam ca ai ceva dar cind i-am mai vazut si pe astia cu amenintarile…Eu ce naiba sa mai zic ca primesc din toate directiile…ca la mine este international🙂

        Sa stii ca tot nu am inteles, stii ca eu sunt mai tare de cap🙂 ..deci, astia de la De veghe..fac alt blog?

        Hai revin-o ca mi-e dor de tine🙂

        • George Valah spune:

          Nu imi mai place formatul si mesajul general negativ al stirilor. Cele pozitive sunt mai putine si greu de gasit, oricum inghitite de mormanul celorlalte! Trebuie „altceva”, dar nu am gasit inca … Sugestii?

  2. Lupul Dacic spune:

    nene…cam greu…fa si tu ca mine dar binenteles din international
    adica sa ai muuult mai multe subiecte si schimba naibi modelul asta de fatada a blogului
    parca e gol …nus cum sa zic
    plus ca tu nu ai pe categorii iar oamenilor le este greu sa caute in arhiva. Fa sa fie cit mai usor si repede de gasit ceva.
    daca nu stii cum sa faci si-ti place cam ce e la mine, te ajut cu tot dragul…numai ca o sa inebunesc sa-ti explic muuuulte cite ai de facut
    cel mai bine lasa-ma pe mine sa-l aranjez cam cu ce vrei si dupa, ma scoti…na zic si eu, ca altfel ne apuca craciunul…nu de alta dar eu am invatat toate alea citiind pe forumuri cum se face si tot butonind pe blog…draci l-a luat…ma mir ca aia de la wp m-au suportat🙂

    zi ce vrei sa faci…

    • George Valah spune:

      Uff… imi ia o groaza de timp sa fac si atata cat pot, daramite sa ma mai ocup de „aspect, sistematizare, etc”!! Zici ca poti sa il faci sa arate mai bine? Ok… dar pe mine ma nemultumeste „continutul”, adica „starea generala cu care ramane” cel ce citeste stirile! E poate mai bine informat, dar si mai… „apasat” Am cateva variante de rezolvare dar… inca nu stiu cat de „acceptabile” sunt. As fi schimbat TOTAL tematica blogului, cu „altceva”… dar nu e usor de gasit!

  3. Lupul Dacic spune:

    si inca ceva…nu mai fi incapatinat si fa-ti cont pentru blog pe FB…de acolo iti vin 80-90% vizitatorii, iar pe tine te intereseaza ca sa ajunga informatia la cit mai multi, ca de aia muncesti gratis atita.
    ce crezi ca eu am dat date despre mine?…doar adresa de mail, nr. tel pentru ca se mai intimpla sa ma delogheze ei, si vor sa vada daca sunt eu cind ma loghez din nou, si-mi trimite un cod pe mobil. Iar numele este Lupul Dacic…alte date le scrii tu daca vrei..sau le poti da la misto..dar important este ca stirile ruleaza si acolo.
    toata lumea se fereste atita..de parca cei care vor sa aiba date despre orice, se cramponeaza de asta
    este o sugetie…faci cum crezi

  4. Lupul Dacic spune:

    dar cum naiba…tu esti de atitia ani..si habar nu ai ce poate face blogul??????????…pai tot ce vezi la mine…nu e nimic adaugat, adica cumparat…setarile blogului iti da muuulte posibilitati, doar sa ia rabdarea sa vezi

    pe mine nu m-a invatat nimeni nimic…tot ce am invatat a fost din ce scriu altii pe net si evident am pus in practica…draci la luat pina am reusit

    iar cu pagina de FB tot singura…am avut pe unul care stia si m-am rugat de el o saptamina, pina m-a apucat nervii si am facut eu…ce eu sunt mai proasta?

  5. Lupul Dacic spune:

    hei….din pagina ta de FB…tre sa faci alta pagina pentru blog…stai sa caut exzact…ca am mai uitat si eu…si-ti spun cum…ca asa adormi linga calc.

  6. gabin20 spune:

    George a revenit. Uraaaaa!!!!
    da, asa e: am crezut ca e un concediu neanuntat luat din cauza unor imprejurari… Am intrebat atat in stanga cat si in dreapta despre ce ar putea fi, dar toata lumea ridica din umeri.
    ..daca stirile par apasatoare si grele, ele pot fi insotite de „notele GV” optimiste si linistitoare.
    asa mesajul ar fi intreg.
    mai gandim si mai vorbim.
    si da, continutul e mai important decat ambalajul, deci nu-ti fa probleme despre „cum arata”.

  7. aliareal spune:

    Stirile sunt asa cum sunt … apasator este sentimentul pe cre-l ai dupa ce citesti , nu am mai scris nimic pentru ca nu stiu ce sa mai spun , faptele se intampla mai repede decat le putem noi digera , nu-ti mai face probleme di cauza stirilor sau a blogului , lipsa de reactie a cititorilor este mai ingrijoratoare ….🙂 ( lili, vezi ca nu am uitat ce am invatat de la tine🙂 )

    • George Valah spune:

      Lipsa de reactie… cred ca e teama, poate si ceva resemnare. Ma gandesc ca „adevaratele” stiri nu sunt astea, despre tot felul de „mai mari ai vremii”, ar trebui sa fie cu cei nestiuti, care singuri isi rezolv probleme de viata prin propriile puteri… Asta ar fi cu adevarat folositor!

      • aliareal spune:

        trebuie sa existe o iesire din matrix

        • George Valah spune:

          Bineinteles ca exista! Capcana in care toti oamenii am cazut, este inlocuirea adevaratelor valori si trairi cu altele „aduse” dinafara! Imagineaza-ti… o comunitate pe o insula ce nu a avut legatura cu restul lumii. Toti traiesc si se simt bine asa cum sunt acolo! Apoi, vine „o corabie” si le aduce margele de sticla, cutite de fier (mai bune ca cele de piatra, de ex.), „apa de foc”, o noua „religie”, etc! In scurt timp acea comunitate izolata va fi distrusa, isi vor da pamanturile pentru cutitele de fier si margelele sclipitoare, vor fi beti toata ziua etc.
          Asta e Matrixul, asta e … IESIREA!
          Iar… „stirile”, sunt FALSE stiri! Nu asta ar trebui sa intereseze, si nu e „interes” ci „curiozitate”/pierdere de timp si energie, parte din Matrix! De aia ma gandeam sa intrerup, sau sa schimb „ceva”… Si chiar asta trebuie, sa le vedem „stirile” asa cum sunt: un zgomot parazitar de fond, pe care daca nu-l putem suprima, macar sa-l ignoram! Iar in loc sa putem auzi adevarata „muzica” indiferent cat de tare ar fi …”zgomotul”!

  8. aliareal spune:

    In momentul in care nu mai esti pe frecventa nu mai auzi zgomotul , ca la radio , acolo sunt toate posturile, depinde ce vrei sa auzi🙂 , o lume linistita si buna fara zgomot de fond este foarte tentant , pentru asta ma trezesc in fiecare dimineata

    • George Valah spune:

      „Teoria” asa spune…🙂

      • aliareal spune:

        Stiu ca stam prost cu practica dar putem incerca , nu ai simtit niodata ca esti din alta lume , ca nu intelegi oamenii de langa tine ? ca ai preocupari diferite de majoritatea celor din jur ? ca te bucura altceva decat moartea caprei vecinului ? asta dovedeste ca esti altfel , ai alta frecventa . si sunt multi ca tine dar le veste frica sa recunoasca din cauza fricii de ridicol asa ca se camufleaza ,🙂

        • George Valah spune:

          „Problema” e ceva mai complicata… Nu solutiile sunt „sofisticate”, doar ca … multe din ce am fost invatati sunt „false”, iar ceea ce e „adevarat” nu am fost obisnuiti sa le stim! Ca si cum in ev mediu, „inveti” ca Pamantul e plat, in centrul universului, etc, iar cine vine cu „alte idei”… Hmm!
          Partea cu adevarat buna e ca… „trezirea” a inceput sa se petreaca deja, din ce in ce mai mult, iar viteza va fii tot mai mare! Asa ca, sa fim „veseli”, asistam la ultimele zvarcoliri ale unui balaur batran!


Lasă un răspuns

