Sculpturi in…varza !

Hat's more like it: Ju uses fresh, withered, rotting, dried, pickled, boiled or fried cabbage to make her artwork

http://www.dailymail.co.uk/news/article-1393169/Ju-Duoqi-The-Fantasies-Chinese-Cabbage-Glamour-girls-entirely-cabbage.html

Recomandari:

Teo Negura, Gabriela Elena, Carla, Theodora, Rokssana, Snake, Shayna, Luna Patrata, Proortodox , Ioan Usca, Klausen , Proscris, Madi, GabiVeronica, Ana,   Schtiel

 


38 comentarii on “Sculpturi in…varza !”

  1. […] jos, vă prezint câteva figuri feminine si masculine care au apărut în reclamele vechi ale brand-ului, câteva sticle/doze de […]

  2. […] x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x xx x x x […]

  3. […] ca se poate,     Rokssana,     George Valah,     Caius,    Ilarie,     Vania,     Teo Negura,     Alecu,    Alex,     […]

  4. Sa le admiram pana sunt proaspete si nu se ofilesc! 🙂

  5. George Valah spune:

    Azi au fost date si la Prima TV! erau inca…”prospete”! 🙂

  6. eliza spune:

    Super! Un artist cu imaginatie bogata.Cine s-ar fi gandit sa faca sculpturi vegetale? Numai ca la unele le lipseste nasul! Sunt sculpturi? Sunt fotografiate? ( lucrate in Photoshop?). Sau sunt pictate- aceea din tigaie ( cu morcov si castravete) e dementiala! 😀 De actualitate! Si inspiratie! Sigur, tine de gusturi- degustibus non discutare! 😀 Succes! La impresie… artistica!
    O zi super! Mai vorbim! 😀 😀 😀

    • George Valah spune:

      Deci ti-a placut mai ales unde apare morcovul si castravetele, dar personajelor feminine le lipseste nasul? 😀 Eee.. nu e absent sau mic, e doar „subinteles”! Adica desi nu se vede, il poarta! 😀
      Ahh… ce mi-ar place sa va vad vorbind intre voi „tu si Anastasia” ! Dar…asta ar fi greu, nu-i asa? Imposibil?? 😀 😀

      • eliza spune:

        Cum s-ar spune esti impartial! Si, ca orice barbat adevarat, accepti lupta! 😀 De ce eu si Anastasia? Tu ce faci? Galerie? 😀 Aloooo? Revino-ti! Hai sa-ti traduc ce am scris mai sus- ca te pricepi la femei! De Pinochio ai auzit- cu cresterea nasului? Nu s-a gasit o foaie de varza mai mica sau suficient de mare pentru acel nas? Separa-le! Picturi fara nas si poze in legume! 😀 Ceva de genul : „faci poze cu asul in parc” ( e de la bridge). De placut mi-a placut ( la propriu ) exact cea care ai afisat-o aici si ultima din link. Celelalte m-au distrat-dar, sunt bine realizate.
        Tu chiar crezi ca o sa intru in joaca ” tu si Anastasia”? De ce nu ” tu si Lili”? 😀 Hm?
        Simpaticule! 😀 😀 Si cand te gandesti ca e blogul tau! Originalitatea e ce-mi place! ( in genera). In particular- toate tin de viata- fixuri, ticuri, obiceiuri, etc!
        PS Ai fi surprins, daca as sta de vorba, nu neaparat cu Anastasia, ci cu oricine! Mi-e simpatica! Fiecare trebuie sa fie original! Asa o barfa mica, de oriunde ar veni, cui ii pasa? 😀 😀 😀 Mie nu! Si nu-mi prea plac barfele! Suntem pe un blog, desi privat, public! Asa, si????? 😀 😀
        PS ( bis) E posibil sa fii „barbat”; am depasit momentul de a gandi despre asta 😀 ( cum spuneam, prieteni). Ce e asa de greu? ( le-am lamurit cum se spune, pe romaneste). Imi place sa discut cu tine! Asta e tot! Fara frustrari, ok?

        • George Valah spune:

          Inteleg: orice: despre varza, morcovi castraveti, varza, nasuri, chiar si urechi ( ahh.. insula aia a lui Pinocchio, unde la toti le cresteau urechile, isi schimbau pielea, si se transformau „genetic” – la propriu si metamorfozau – la figurat), varza, doar NU Anastasia!! 😀 Se pot invoca masculinitatea, curajul, combativitatea, sacraliatatea (de la osul …”ala”), dar nu Anastasia!!! Se poate sta de vorba cu „oricine”, o barfa mica, „ca intre barbati” – ca calitatile s-au schimbat si oricum se vor schimba – asta e! – da NU cu Anastasia!!!! Ohh.. bine ca Anastasia nu zice nimic (sau…a zis?!), si nici eu nu zic, da… „imi vine sa musc” ca sa zic asa plagiind de …peste tot! 😀 🙂 😉

        • George Valah spune:

          Frustrari? De unde ti-a venit ideea? Si tu imi placi: uneori ma faci sa rad… 😀

      • eliza spune:

        Raspund in trei variante:
        1. Te-ai scos!
        2.Curiozitatea ( bat-o vina!)! Dar Gabin ce zice? 😀
        3. Ce te retine?
        Nu stiu daca Anastasia a zis ceva sau nu ( e blogul tau 😀 😀 😀 ), dar sigur cu tine vrea sa vorbeasca. Sau/si cu Gabin. Si e normal, nu?
        Dar Gabin unde a fugit? Pe camp? Si-a luat lumea in cap? 😀 😀 😀

      • eliza spune:

        Si eu ma mai distrez cateodata! Si rad. Noapte buna, George!

      • Anastasia spune:

        „A trecut…
        Dinspre campie,
        Vuiet greu de fierarie
        Se destrama in tacere…
        Scade-n departare…
        Piere…

        Iar in urma-i, din tufisuri,
        De prin tainice-ascunzisuri,
        Se ivesc pe jumatate,
        Pasarele ciufulite,

        -Cine-i? Ce-i? Ce-a fost pe-aici?
        Ciripesc cu glasuri mici
        Cinteze si pitulici.

        (Precum si Anastasia 🙂 )

        Doar un pui de pitigoi,
        Int-un varf de fag pitic
        Sta cu penele valvoi
        Si, facand pe suparatul:
        -Ce sa fie? Nu-i nimic.
        A trecut acceleratul. ”
        🙂
        Bonsoir Mesdames ! Bonsoir Messieurs !
        Eu nu-nteleg ceva, GV (in rest mi-e clar tot 🙂 ) : de ce ghilimele la “tu si Anastasia” ???
        Si, exista cumva, un mar ? (nu, nu cel din rai , GV! ) O sa ma gandesc, poate-i mai bine sa-l retrag de pe piata 😦 Oamenii trebuie sa se simta bine, aici, la tine acasa ..

        • George Valah spune:

          Ghilimelele, intotdeauna scot in evidenta, „ceva special, ce nu trebuie trecut cu vederea” (na, ca iar le-am folosit! 🙂 ), ceva ce trebuie privit „cu ochii larg deschisi” …
          Oamenii se simt relaxati, cand nu sunt incordati… (Ce deosebire intre campiile alpine si mersul prin.. Valea Rea din Retezat, de ex.!) Mai buna decat relaxarea e… reflexia meditativa, care energizeaza. Un mar, poate fi o ispita, un aliment bogat in vitamine si magneziu, sau… „fructul fermecat, adus dupa multe peripetii de pe taramuri nestiute si pe care cine il mirosea se vindeca de orice boala si invia din morti”! (basmele romanesti, intotdeauna au fost…”generoase”) 🙂

      • eliza spune:

        Anastasia, ideea este ca eu nu intru intr-o joaca de-a baba oarba. Nu joc, ci joaca! Cum sa-ti spun- cancan! General valabil- circul ( balciul) de la suprafata, pentru rezultatul scontat ( era sa zic impus!). Oamenii trebuie sa-si asigure traiul. Mancare si sanatate! Asta primeaza! Dar, nu generaliza! Nu e un sfat, este o constatare. Tu esti un copil jucaus! 😀 Si lumea nu prea mai are rabdare! Mergi pe principiul-libertate, egalitate, fraternitate! In rest, nu te necaji,
        „Ce e val, ca valul trece
        De te-ndeamna, de te cheama
        Tu ramai la toate rece.” ( Eminescu M.)
        Crezi ca Eminescu a scris versurile acestea, imediat ce s-a nascut? Dar, e mai interesant
        ” Fata sta la poarta, masa la prilaz
        Nu stiu ce-avea fata, ca-i era necaz
        Si umbla de colo pana colo beata
        O vedea si masa ca e suparata
        Si ca-i joaca-n lacrimi ochii arsi de foc
        O vedea prin casa ca se-nvarte-n loc
        Prinde-un lucru-n mana numai ca sa-l prinda
        Intra, iese, intra, iara-si iese-n tinda…” ( Cosbuc G)
        Nu te lua dupa ce spun eu. Oricum ar fi, timpul actioneaza cu blandete si vindeca. Apoi, e doar pace si liniste! Trebuie doar sa fii atenta. Sfaturile sunt pentru a nu fi respectate! 😀
        PS. In toate casele sunt reguli. Aici de exemplu- daca bagi doi caini intr-un cerc, se vor bate intre ei. (!) Daca bagi si un lup, cainii se vor uni impotriva lupului (!) ( de la daci, citire. E posibil ca dacii sa fii avut pregatit intotdeauna un lup de rezerva!). Ca musafir, nu-ti convine, pleci. Mai ales atunci cand gazda isi priveste musafirii cu egalitate, libertate, fraternitate… Si mai pleci si cand simti ca e timpul! Si, fara regrete! 😀 😀
        Fii tu insuti! Sa ai parte de fericire!

      • Anastasia spune:

        Mirobolant, GV ! 🙂 Ma surprinde ca uitasi sa enumeri tocmai marul la care ma gandeam eu (pe care Gabin imi sugereaza sa-l las sa se rostogoleasca 🙂 ). Cum asta, GV ? 😛 Tocmai tu, Barbatul, ascutit la minte si atat de zapacitor de subtil ? Aaaaa ! Da ! Stiu ! Ai driblat 🙂

    • eliza spune:

      PS De la Platon, Aristotel si Socrate incoace poti spune ca toata lumea a plagiat. 🙂

    • eliza spune:

      Ps (bis). Si, Anastasia, comentariile apar atunci „cand trebuie”! Te-am pupat! 😀 😀 😀
      In rest, succes!

  7. Gabin spune:

    …. ah, „sculpturile” astea!
    cand materia prima la reprezentarea …eternului feminin e varza (fie si de Pekin) inseamna ca femeia -in chintesenta ei …. nu, nu vreau sa ma mai gandesc. Risc sa plagiez! Va urma o alta expozitie dedicata barbatului …intr-o alta leguma? Previzibil artist!

    • eliza spune:

      Asta e bine, Gabin. Inseamna ca nu te surprinde nimic in viata! Cu ce ti-o condimentezi? Raspunde (daca vrei) plagiind, ca sa nu-ti asumi riscuri! Nu prea esti obisnuit! ( Vanata??? 😀 )
      O seara faina! 😀

  8. Gabin spune:

    …daca femeia nu poate fi decat din varza, barbatul are ..mai multe variante. Deci tu vrei vanata. Dar ce merge cel mai bine cu varza?….. Sa intrebam un iepure!!!

  9. Gabin spune:

    Anastasiaaaaaa, stai, stai asa. Nu retragi nici un mar „de pe piata”. Il lasi sa se rostogoleasca si nu-ti fa probleme. Nu poate fi mai rau decat „trecerea acceleratului”. (…si lasa pitulicile, ca ele nu ajung pe Transalpina!)

  10. Anastasia spune:

    Buna dimineata, GV !
    Uite una din „stirile” despre ghilimele: http://ro.wikipedia.org/wiki/Ghilimele.
    Apoi, sigur ca da, ar mai fi si cazul in care se folosesc pentru ” cuvinte cărora li se dă un sens (stilistic) special sau asupra cărora vorbitorul vrea să insiste „, asa ca aici:
    GHILIMÉLE s. f. pl. Semn de punctuație în formă de două mici unghiuri sau de două mici virgule dispuse paralel, care închid între ele citate, o vorbire directă, titluri de opere ori nume de instituții, cuvinte cărora li se dă un sens (stilistic) special sau asupra cărora vorbitorul vrea să insiste, traducerea ori sensul unui cuvânt; semnele citării. [Var.: ghileméle, (rar) ghiliméte s. f. pl.] – Din fr. guillemets.
    Sursa: DEX ’98 (1998)
    Voiam sa-ti spun de fapt, ca uneori ma bulvereseaza, cand te citesc, propozitii intregi intre ghilimele (hai sa le zic, metaforele tale personale, si nu conceptii preluate din altii), in interiorul frazelor tale. Pentru ca am inceput sa ma molipsesc si eu de la tine :), am cautat sa inteleg ce nu-i ok si m-am gandit sa-ti spun asta (pentru ca uneori din cauza prea multor ghilimele sensul frumos/aparte pe care vrei sa-l transmiti, se poate pierde..) O fac pur si simplu ..ca si cum stau de vorba cu tine ca sa imi limpezesc in primul rand eu ce ce nu-nteleg sau n-ar fi corect. Nu te cert, nu te critic. Te pretuiesc prea mult ca sa „te cert”, si-n plus, nu-mi sta in fire sa privesc pe nimeni ..de sus .

  11. Anastasia spune:

    Buna dimineata, Eliza !
    As fi vrut sa stau la taclale cu tine azi, ca o discutie in fata unei cani de ceai, numai ca, pentru ca eu si azi, duminica, am de lucru (apropo de al tau ” Oamenii trebuie sa-si asigure traiul. Tu esti un copil jucaus! Si lumea nu prea mai are rabdare! ” ), asculta-l un pic pe Tudor Ghoerghe, pana puteam sa savuram ” cana de ceai „:

    Si, ca o prefata la discutie: eu am ales sa fiu si sa arat lumii ca sunt Femeie ! Pentru ca asta suntem noi, femeile, in primul rand, inainte de a fi oameni. Si-am cam uitat asta, sa fim FEMEI (nu ma refer la senzualitate ori ceva de genul acesta, ma refer la toata „sclipirea” pusa in noi, la Facere..) Nu uita asta, alege si tu asa, „intra in Povestea ta”, cum spunea Gabin, oricat ar fi de greu..Crede-ma ca cerul meu nu a avut si nu are norisori roz..Iar joaca si jocul e una din caile / formele de a te îmblânzi (sinele ), de a îmblânzi destinul si oamenii si vremurile astea pe care le traim toti..Da, nu-i usor, stiu foarte bine asta, e mult mai usor si comod sa nu-ti urmezi visele..

    • Anastasia spune:

      Si daca GV crede ca exista vreun „premiu” de disputat („Ahh… ce mi-ar place sa va vad vorbind intre voi “tu si Anastasia” !) , eu nu particip la „licitatie”, GV …:(

      • Gabin spune:

        piua! ..sa-l explic pe George (ca si eu am simtit „ceva de genul” )
        „tu si Anastasia” nu e din cauza „marului” -discordiei- si nici pentru vreun premiu. Pur si simplu din „multa diversitate si diferentiere” ce va caracterizeaza. O curiozitate -nevinovata, da?- de a vedea cum gasesc „subiect comun” doua firi care la prima vedere „privesc in alta directie”.
        Daca nu s-a inteles, sa ma explice George! 😀

      • eliza spune:

        Raspunsul corect: pentru vizitatori. In ceea ce ma priveste-ia o pauza Gabin!
        O zi buna iti doresc!

    • eliza spune:

      Pe scurt, foarte pe scurt: separa „oamenii trebuie sa-si castige traiul”, de „tu esti copil jucaus”. Nu ai inteles, dar nu-i nimic, timpul iti va demonstra. Crezi ca eu am crezut pe cineva, sau am ascultat cu strictete? Numai ca mi-am pus intrebari. Nu era vorba de tine si nici de mine cu munca. Altii muncesc. Si punct.
      A fi femeie nu inseamna sa-ti pui poalele in cap, pe un blog! 😀 Ce stii tu de mine in sensul „femeie”? Mai subtire cu subiectul! M-ai subtire si cu sfaturile, nu de alta, dar sunt facute pentru a fi incalcate! De cine vrea sa traiasca! Iar tu vorbesti prea usor de ideea femeie, ca sa stii ce inseamna cu adevarat notiunea. E complexa! De ce nu-l intrebi pe George, sau pe Gabin sa-ti defineasca femeia? 😀 😀 Cat despre ceai, nu, multumesc. Avem pareri diferite despre viata! Sau doar varste diferite!
      Pt. George -Daca vreti circ, plimbati-va! Nu ma caracterizeaza. Succese!

  12. eliza spune:

    Cum spuneam George-daca sunt atacata, atac. Si eu nu jignesc. Crezi ca tine de notiunea „femeie”? Numai bine!

    • Gabin spune:

      Eliza, era vorba de Femeie, nu de „gospodina”!!
      .. ..a mai vazut cineva vreun atac „la Eliza”?? S-a dat sah la „regina” cumva? eu ma credeam „pion” cand unii vad in jur doar „nebuni”. Curata „diversitate”. Acum intru in pauza, cu voia dumneavoastra, „doamna”!

      • eliza spune:

        Nu spun ca esti pe langa, spun doar ca te straduiesti. Apreciez. Am vrut doar sa o apar pe Anastasia ( desi nu simte nevoia!). Dar are vise, si e pacat sa-si intrerupa zborul. E doar un copil jucaus! Femeile sunt femei si gospodine intra in aceeasi definitie. ( n-am spus nici, celor maturi-si nu spun cine sau cati- sa le fie rusine!). A fost cumva ideea ta? Nu conteaza! Nu suport sa fiu folosita( vorbesc despre Sine)! ( sau cum se spune-trambulina de unica folosinta).Punct.
        Cat despre pauza, ramane cum am stabilit!
        PS Sculpturile in varza! Bine zis!

  13. eliza spune:

    La revedere!


Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.