Un film foto gasit intr-un aparat dupa 68 de ani, arata atacul Pearl Harbour !

http://beforeitsnews.com/story/292/771/Photos_stored_in_camera_for_68_years_-_Pearl_Harbour_Bombing.html

Recomandari:

Teo Negura, Gabriela Elena, Rokssana, Carla, Theodora, Luna Patrata Proortodox,   Schtiel, Ioan Usca, Klausen , Proscris, Madi, GabiAna


4 comentarii on “Un film foto gasit intr-un aparat dupa 68 de ani, arata atacul Pearl Harbour !”

  1. O poza de mare valoare dupa parerea mea, nu cred ca se astepta cineva sa vada imortalizat momentul asa de bine.

  2. […] Coolnewz, Cristi, Deceneu, Dulcea Deea, Erase Rewind, Gabi123, Gabriela Elena, Gabriela Savitsky, G V, George Valah, Giana, Gradina Visata, George, Griska,  Ilarie, Ioan Sorin Usca, Link Ping, Lumea […]

  3. Just Me...Carla spune:

    George,sa-mi fie cu iertare ca-ti cer asta,mi-am permis sa-ti trimit o fotografie ,zic eu importanta, pe id-ul tau de netlog,te-as ruga frumos sa o vizionezi in masura timpului tau liber,am nevoie de parerea ta ….multumesc pentru intelegere …… o seara minunata !


Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.