Miraj uimitor in China !

Intr-o seara de Iunie a acestui an, in orizontul raului a aparut din neant… un oras intreg, cu blocuri, copaci, macarale… Nu se stie ce a cauzat acest miraj sau daca a fost o viziune a unei lumi paralele  !

Recomandari:

Teo Negura, Gabriela Elena, Rokssana, Carla, Theodora,Luna Patrata, Proortodox,   Verovers,   Schtiel, Ioan Usca, Klausen , Proscris, Madi, Gabi, Lili3d, Stropi de Suflet,


30 comentarii on “Miraj uimitor in China !”

  1. Teo Negură spune:

    Din cate stiu eu despre miraj, e o iluzie optica diferita, depinde de receptor, nu toti vad acelasi lucru cand vorbim despre un miraj, asta vreau sa spun. Or aici vedeau toti acelasi lucru. E cel putin ciudat…

    • George Valah spune:

      Mi se pare „ciudat” ca cei intervievati nu „au recunoscut” orasul! De obicei astfel de imagini sunt fenomene optice ale unui peisaj real, proiectat la distanta … Ori aici localnicii il vedeau doar ca pe…”oras” ! Doar daca nu e vorba de… altceva un experiment premergator proiectului „blue beam” si care doreste sa vada „reactia populatiilor” la astfel de imagini! Reactia e…. „anemica”!

  2. gabriel spune:

    Pai lucrurile le vad asa: chinezii au orase nelocuite, deci sunt obsedati sa construiasca. In acest caz, mentalul colectiv a creat imagini cu macarale, blocuri etc.
    Noi avem alte preocupari. Sa ne asteptam oare la miraje cu frigidere uriase incarcate pana sus ((peste orasele patriei) sau cu gratare sfaraind (peste paduri)… Sau macar un miraj cu o uriasa sticla de bere, vizibil de la malu marii?
    Asa s-ar intelege poate ca traim ceea ce gindim…
    Parereeea meaa, domnu George,…hic.

  3. […] o o o o o o o o o o o o o o o o o o o […]

  4. […] o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o […]

  5. Just Me...Carla spune:

    😀 simpatice comentarii….insa adevarul este ca exista asemenea lumi in alte dimensiuni paralele,acum despre asta chiar nu putem fi siguri ce este,poate fi si proiectul Blue Beam cum spunea George ….si eu acum multi ani am fost martorul unei asemenea aparitii ,insa era de vorba de natura si animale care parca asteptau sa urce in Arca lui Noe,erau adunate intr-un con imens de lumina ,con-ul de lumina era perfect format…………………

    • gabriel spune:

      acum multi ani, tu Carla erai …just a child. (Absolutely wonderful child, of course!!!)…si spuneai lucruri trasnite, desigur…ca orice copil. Dar acum,…aaa, paii, …hmmm,..cum sa zic,…da! ..continuarea o stii, este in inima ta!
      Gata, am plecat in realitatea mea.:-)))
      Cu mare, mare simpatie!!

  6. […] Rokssana, Schtiel, Shayna, George Valah, Ragnar, Verovers, Gabriela Elena, Teo Negură, Theodora Marinescu, Mirela Pete, Caius, Ilarie, […]

  7. […] la Florin aflu ca in China se pune la cale construirea unui portavion … Oare o fi acelasi individ […]

  8. Just Me...Carla spune:

    gabriel :
    acum multi ani, tu Carla erai …just a child. (Absolutely wonderful child, of course!!!)…si spuneai lucruri trasnite, desigur…ca orice copil. Dar acum,…aaa, paii, …hmmm,..cum sa zic,…da! ..continuarea o stii, este in inima ta!
    Gata, am plecat in realitatea mea.:-)))
    Cu mare, mare simpatie!!

    😀 multumesc Gabriel pentru compliment ,dar totusi in 89 la revolutie eram doar o tanara visatoare de 20 de ani…..ti-am spus eu ca acele cosmetice alese cu grija fac minuni 😀 …sau probabil ca filozofia este un fel de licoare magica ………….

    • gabriel spune:

      …ooo Carla, la revolutie eram soldat visator de 20 ani, atras de un alt tip de miraj, cel capitalist.
      Vedeam viitorul f clar, de parca ar fi fost intr-un con de lumina. Apoi lumina din Vest s-a stins si au ramas animalele pe intuneric…Mirajul, ..Noe,…animalele doua cate doua,..treaba e carla, pardon, e clara ca delirez,…Poate ca ar trebui sa shimbi fotografia de la revolutie cu una ceva mai actuala?
      Domnu George, nu mai pot rationa cand privesc la Carla. Cred ca trebuie cenzurate fotografiile!?!
      Acum imi pare ca norul american sta pe loc si ca eu ma invirt cu pamint cu tot. Heeeelp, ma scufund cu balenele albe…

  9. […] de Cluj, Cristi, Dana, Erase Rewind, Gabi123, G1B2I3, Gabitu, Gabriela Elena, Gabriela Savitsky, George Valah, Giana, Ilarie, Ioan Sorin Usca, Lora, Luna, Luna Patrata, Melami, Mesterul Manole, Mika, Mirela […]

  10. […] Alicee,     Androxa,      Cella,      Cristi,     Dana Patranoiu,      George Valah,     […]

  11. Just Me...Carla spune:

    gabriel :
    …ooo Carla, la revolutie eram soldat visator de 20 ani, atras de un alt tip de miraj, cel capitalist.
    Vedeam viitorul f clar, de parca ar fi fost intr-un con de lumina. Apoi lumina din Vest s-a stins si au ramas animalele pe intuneric…Mirajul, ..Noe,…animalele doua cate doua,..treaba e carla, pardon, e clara ca delirez,…Poate ca ar trebui sa shimbi fotografia de la revolutie cu una ceva mai actuala?
    Domnu George, nu mai pot rationa cand privesc la Carla. Cred ca trebuie cenzurate fotografiile!?!
    Acum imi pare ca norul american sta pe loc si ca eu ma invirt cu pamint cu tot. Heeeelp, ma scufund cu balenele albe…

    …prea bine Gabriel,ai tot dreptul sa faci glume pe orice tema ,chiar nu am venit aici sa demonstrez nimic ,ci am fost extrem de sincera cu ambele subiecte….insa iti multumesc mult pentru ca m-ai ajutat sa inteleg ,ca locul meu nu e aici….o seara buna tuturor …si spor in evolutie …..

    • gabriel spune:

      TE ROG SA MA IERTI. Am tendinta sa sicanez persoanele ce imi sunt simpatice, si la asa o sicana, iti dai seama cata simpatie este la mijlocl. Locul tau este si aici, iar comentariile tale le astept mereu cu placere. ABSOLUT SINCER. Daca poti, te rog sa ma ierti .Chiar nu are rost sa te retragi. mai degraba eu ar trebui sa fac asta.

  12. gabriel spune:

    dooomnu George, se mai intampla ca uneori ajungem in pielea unor personaje, jocul asta numit viata. Mai ales cand ai si „naturelu simtitor”…Dar cu toate astea, magnetizat n-am fost nici acum, nici alta data.Pe onoarea mea, Bibicule! ;-)))

  13. George Valah spune:

    Nu sunt eu, Bibicul, nene Gabriel! 😀

    Nu trebuie sa devenim in nici-un caz…”tragici”. Ne amuzam cu totii, rasul e sanatos! 🙂

  14. gabriel spune:

    Corect!.. rasul e sanatos (chiar daca e molipsitor), se da/se ia fara reteta, e gratuit …si e la discretie. Iti dai seama cum ar fi fost sa tina si de foame?…cred ca atunci am fi platit impozit pe ras…
    O zi buna la toti si sa aveti parte de cat mai mult ras!

  15. Just Me...Carla spune:

    George Valah :
    De la min 3:30….la 7:05

    prima data nu am inteles aluzia vis-a-vis de ….insa, intr-un final am priceput Domnu’ George ….. 😀 😀 😀

  16. Just Me...Carla spune:

    gabriel :
    TE ROG SA MA IERTI. Am tendinta sa sicanez persoanele ce imi sunt simpatice, si la asa o sicana, iti dai seama cata simpatie este la mijlocl. Locul tau este si aici, iar comentariile tale le astept mereu cu placere. ABSOLUT SINCER. Daca poti, te rog sa ma ierti .Chiar nu are rost sa te retragi. mai degraba eu ar trebui sa fac asta.

    …pe onoarea mea nene Gabriel,impreuna am plecat impreuna ne-om intoarce 😀 😀

  17. Just Me...Carla spune:

    vorba lui nenea George ,d’ale carnavalului 😀


Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.