Stiri scurte: 22.06.2011

– In Canada se refuza sa se faca teste de radioactivitate! („Ceea ce nu vad, nu imi poate face rau” parca asa spunea un cleric, demult! GV)

Canada Govt, Companies, Universities Refuse To Do Radiation Tests!

– Marti, o furtuna puternica a lovit zona Chicago! Aproape 300.000 de persoane au ramas fara ectricitate, pe langa alte distrugeri!

Storm Stops Trains, 271,000 No Power Chicago Area

– Tarile africane se opun sa introduca pe terioriul lor plante modificate genetic!

African Small Farms Challenge GM Technology

– 6,42mSv/h radioactivitae, pe terenurile de joaca din parcuri, langa Tokyo!(20mSv/an=doza permisa! GV)

– Autoturismele moderne sunt…mult ma sigure !

– Numele de corporatii vor deveni noile ” .com” !

Corporation Names To Become New Dot Coms

Recomandari:

Teo Negura, Gabriela Elena, Rokssana, Carla, Theodora,Luna Patrata, Proortodox, Verovers, Schtiel, Ioan Usca, Klausen , IvanuskaProscrisGabi, Lili3d, Stropi de Suflet, Admin, 2012

 

 


10 comentarii on “Stiri scurte: 22.06.2011”

  1. […] recente Stiri scurte: 22.06.… on Consultarile de la Cotroceni a…Texte « Ioan U… on Consultarile de la […]

  2. De ceva vreme, mi-am făcut obiceiul să îmi iau cafeaua şi să iau pulsul lumii pe acest blog. Mi se pare infinit mai comod fiindcă aici este prins esenţialul!!!

  3. […] astea doua ar putea spune multe despre capitalism. Insa nu asta vreau sa punctez acum ci altceva … Anume, faptul ca imediat ce am vazut imaginile respective nu m-am putut gandi la altceva […]

  4. […] Vaideanu, Dana, Deceneu, Dtalpos, Dulcea Deea, Gabi123, Gabitu, Gabriela Elena, Gabriela Savitsky, George Valah, Giana, Ilarie, Ioan Sorin Usca, Irina Comba, Lora, Luna, Luna Patrata, Melami, Mesterul […]

  5. […] x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x […]

  6. […] Verovers, Vis si realitate,  Daurel,  Cati, Teo Negura , Coolnewz, Zina, Alex Mazilu,  George Valah,  Mirela […]

  7. […] Verovers, Vis si realitate,  Daurel,  Cati, Teo Negura , Coolnewz, Zina, Alex Mazilu,  George Valah,  Mirela […]


Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.