Stiri scurte: 27. 02.2012

The Guardian home

– Israelul ar vrea sa atace Iranul pana in vara, pentru ca acestia „isi muta instalatiile nucleare sub pamant”! Pe de alta parte, Iranul ii avertizeaza: „sa nu le atace instalatiile pentru ca le-ar fi sfarsitul”!

Iran warns Israel not to attack its nuclear facilities

– Dupa plecarea armatei americane din Irak, acolo au ramas 1,3 milioane de „homelessi”!

UN: 1.3 million still homeless from Iraq conflict

– In timp ce Grecia pare sa isi slabeasca influenta, in Cipru apare o lupta pentru dominatie intre … Israel si  Iran! Miza: zacamintele de hidrocarburi din apele din zona!

Greece’s Fadeaway: Iran and Israel Battle over Cyprus

Engineers and visitors explore an exploratory well near Dharoor town in Puntland

– In Somalia triburile se bat intre ele iar companiile UK de petrol fac explorari pentru exploatari petrolifere! (UE e UE, iar UK e …UK! Fiecare cu interesul lui! Cat despre „somalezi”… hai sa le zicem „bastinasi”. GV)

Britain leads dash to explore for oil in war-torn Somalia

MailOnline - news, sport, celebrity, science and health stories

Aplicatiile gratis pentru tel mobile descarcate de pe net, contin multe din ele programe care sa spioneze asupra  convorbirilor si smsurilor utilizatorului! Companii precum Flickr, Yahoo, pot apoi cu aceste aplicatii sa descarce direct imagini de pe telefonul respectiv, sa formeze numere sau sa intercepteze convorbiri fara stirea posesorului aparatului! Aceaste informatii sunt apoi folosite de companii asa cum doresc!

HOOVERING UP YOUR DATA: WHAT THE APPS CAN ACCESS

Location data Internet history Text messages Contact book Online account IDs Who you are calling May intercept calls Can access camera
Flickr x x x x x
Flixster x x x
YouTube x x x
Foursquare x x x
TweetDeck x x x
Netflix x
Facebook x x x x x
Ancestry.co.uk x x
Badoo x x x x x
Angry Birds x x
Yahoo! Messenger x x x x
Shazam x x
My Fitness Pal x x x
My Remote Lock x x x

Free apps ‘can spy on texts and calls’: Smartphone users warned of privacy dangers

ScienceDaily: Your source for the latest research news 
and science breakthroughs -- updated daily

-Cercetatorii de la Penn’s School of Engineering and Applied Science, vad circuitele electronice intr-o transformare spectaculoasa prin inlocuirea electricitatii cu … lumina! Asta face componentele mai mici, mai rapide si mai eficiente!

Replacing Electricity With Light: First Physical ‘Metatronic’ Circuit Created



24 comentarii on “Stiri scurte: 27. 02.2012”

  1. Gabin spune:

    Lili, asa-i ca anu asta treci la 4D? ..Si asa-i ca ne iei si pe „noi doi” si nu ne lasi „la pregatitoare”? ..ai daca ne pui la colt sa nu fie pe diagonala, ca sa putem trage cu ochiul „ca asa ne amuzam” unul de altul.
    vointa spirituala??????…hmm, am mai auzit asta ..undeva.
    :-))

    • George Valah spune:

      Eu abia astept „cornu si laptele”! 😀

      • Gabin spune:

        si tot Lili le imparte ca sa nu ne bulucim.
        Dar dupa alegeri „nu se schimba nimic” ? ..sa fie mai mult lapte, sau unt si miere…sau doar corn CU lapte? Dupa „incalzirea climei” sa primim oare banana si lapte de cocos? Multe posibilitati de la 4D in sus. Traim vremuri incitante.

    • lili3d spune:

      Mă bătuse un gând cu 4D- ul, dar se pare că nu e o zonă prea avantajoasă aşa că…
      Da voi ce credeţi că mă trageţi pe sfoară? Aş… amândoi, în aceeaşi bancă. Aşa grupez ,,duşmanii”. Şi băncile toate în ,,V” sau ,,U”. Deci, văd absolut tot!
      Cornu şi laptele în ,,pauză”, doar nu ţi-e foame de-acum, George!

  2. lili3d spune:

    George, ai ieşit cu bine din asediu? Ai cucerit reduta? Că nu se ştie câtă pace mai avem…

  3. marian spune:

    Pui pariu cu mine ca jidanii nu vor ataca ?!Motivul este simplu : ar fi sfarsitul acestei natiuni ce locuieste pe niste teritorii ce nu le-au apartinut niciodata .NIMENI nu i-ar mai sustine pe evrei { chestia cu holocaustul ar fi uitata automat} si ar ramane la mana arabilor care oricum ai privesc …asa cum ai privesc.Numai 1.3 milioane de „homelessi au ramas dupa ce americanii s-au carat din Irak ? Putin , extrem de putin ! De regula astia lasa doar pustiu in urma lor , pustiu si moarte , asa incat 1,3 milioane….foarte putin.Mai frate ce treaba au cipriotii cu …Israel si Iran ?Ce-i priveste pe ei …hidrocarburile alora?Somalezii…nu stiu cand sau daca se vor mai trezii vreodata la realitate. Pai astia erau in razboi de pe vremea de cand imi faceam serviciul militar pe undeva prin anii …’70 . Teoretic cel putin , trebuiau sa nu mai fi ramas picior de …bastinas pe acolo.De unde dracu mai au astia ….”resurse umane” ?

    • George Valah spune:

      Israelul sa atace Iranul? Pai nu asa era pe vremuri? Venea cate unu mic de te lua la injuraturi din senin pe strada, iar cand te luai dupa el, sarea o gasca de „aia mari” pe tine ca „ce-ai cu ala micu”? Ehe, se vede ca ai copilarit „boiereste”! 😉

  4. marian spune:

    Vai de capul tau….daca-ai sti de cate ori am luat plasa si m-am trezit atacat de „aialalti” …aia mari .Cateodata reuseam sa fac fata { sa-i dea Dumnezeu sanatate antrenorului de lupte de la Steaua ca ne-a mai invatat si altceva in afara procedeelor „clasice” ca altminteri…} cateodata imi aduceam brusc aminte ca exista si …Militie si strigam ca din gura de sarpe dupa aia….Era destul de greu sa copilaresti ” boiereste ” prin anii ’50 si era si mai greu sa fi adolescent …” boier” prin anii ’60 . Poti intreba si matale pe ai batrani, ai matale …cam cum era pe atunci prin cartiere ca Rahova, Ferentari , Colentina , Grant si altele , si cam cum se putea „descurca” un tip avand intre 13 si 18 ani prin ele , sau mai bine zis …printre cei ce locuiau acolo…Ce dracu fraticule…mai esti si bucurestean d-al meu, cum poti sa fi asa de slab informat?Insa de data asta cred ca se va ramane STRICT la …”injuraturi” , nu de alta insa aia mari …sau mai bine zis ” ala mare”….E mai dificil sa intervina ca …s-au cam saturat marine’s si apartinatorii lor , unii sa mai moara pentru …altii iar altii sa plateasca cu gologanii lor raspunsul la „injuraturile” …aluia ” mai mic” !Nu vreau sa fiu gresit inteles . Eu ai respect pe jidani. Au transformat o zona desertica , parasita de arabii aia puturosi , intr-o oaza de verdeata, in ceva ce a fost acolo probabil …pe la inceputurile lumii si asta cu ajutorul unui volum de munca kolosal unde s-a folosit INCLUSIV munca …voluntara , munca voluntara in cara aia au crezut si au facut-o cu simt de raspundere.Ai respect deoarece sint niste luptatori curajosi care-si fac ” treaba ” de luptatori { indiferent ca sin barbati sau femei} fara sa le pese de viata lor. Viata celor din spatele lor , aia cionteaza, tara si pamantul lor ala-i tot ce conteaza , ei din momentul in care-si apara tara …chiar nu mai conteaza viata lor.Repet nu vor ataca { si asa cum am mai spus pun la pariu figura asta} nu vor ataca deoarece stiu ca acesta a rinsemna sfarsitul lor nu numai ca popor…ca natiune, sau ca teritoriu. Asta ar insemna

    • George Valah spune:

      Bre nea Mariane, te dadusi cherchelit, sau ce? Cum sa-i intreb pe „ai batrani” ca nu mai am pe cine! Iar in rest, eram la curent cand ” gasca de la rond” (n-o sti ca era pe „Brezoianu”) se ducea sa-i bata pe aia din Tei, ca sa nu mai zic de cei din Groapa Cociocului ( astia erau unde-i azi parcu Tineretului”)… Iar in Ferentari, am stat in spatele scolii, stii de Valtoarei! Zici ca esti din Berceni, da sti ca inainte de Piata Progresu, era potcovarie, cam pe unde e acum parculetul cu leagane?
      Hai ca mi s-a facut foame de-o bere!Plec…

      • marian spune:

        George …ai inebunit sau vorbesti serios??? Tu chiar ai copilarit la ” rond ” ???? Pai s-ar putea sa ne fi cunoscut…Las la o parte ca am copilarit pe „Chibrite” ,dar in ” Lenin” eram destul de cunoscut avand in vedere faptul ca…matusa mea locuia chiar acolo, in incinta cladirii si puteam sa introduc fara bani la dans …pe cine doream eu. Si vorbesti despre Ferentari…pai ai mei , aia batrini nu parintii locuiau pe Veseliei si aveam suficiente matusi si unchi pe Sebastian…Bai si unde stateai tu pe „Brezoianu”….ai inebunit , ” te dadusi cherchelit ???Brezoianu fratele meu este pe langa Cismigiu…aia despre care doresti sa vorbesti se numea….BOSIANU ….Te inteleg , probabil ca dupa atata timp ai uita cum se numea…era oricum adiacenta cu strada GAZELEI sau cu strada ALBA… Sti ca Giovanni Becali a facut „specula” cu bilete pe la ” Modern „…L-ai cunoscut …Atunci , pe pe Liviu Magerusan { care a ajuns …dupa capitan de ” economic ” l-ai cunoscut ?Mai ti minte ce partide de barbut se incingeau la iesirea din spate la „Modern”? Mai ti minte ” Casutza cu Zorele „…era chiar pe colt la Cosbuc…Dar la ” rondul Rahova” acolo…cunosteai pe cineva ? Glumesc evident …cum dracu sa nu cunosti? Mi-ai trezit niste amintiri…unele placute , multe fireste nu…dar mi-ai amintit de copilarie , de adolescenta si pentru asta iti multumesc prietene George Valah !Chiar mi-ar face placere ca sa faci un material cu ….Bucurestiul de alta data , cu Bucurestiul copilariei si adolescentei …si tineretii noastre. Gasesti tu o modalitate sa-l faci sint absolut sigur mai ales ca …inca exista si cladiri si …mai ales oameni pe acolo. Am vazut ca ZINA parca avea pe blog ceva de genul asta. In orice caz…acum chiar ca-ti pot ura din tot sufletul…O SEARA BUNA , MON CHER JORJ … si sa sti ca n-am apasat din gresala …caps lock !

        • George Valah spune:

          Cismigiu se vedea din geam! Iar pe colt vis a vis de „Informatia” era caminul ala de studente la medicina, trai neneaca!Vara dupa sesiune se apucau toate si aruncau cu borcane de pe terasa de fericire ca au scapat! Bosianu? Erau multi cand se aduna lumea ! Marian, Vasu – asta statea chiar pe colt parter, Sorin, Relu… ce mai conteaza!In fata era Parcul Palatului de intorcea tramvaiul 6…
          Barbut se juca si la Modern si la Flamura… Zici ca le ai cu luptele? Pai Ciubotaru (fost campion olimpic bronz, era de la „circulatie”) statea la blocul turn cu farmacia la parter (da a venit mai tarziu) de langa Piata. Eu mergeam la antrenamente la Steaua langa Opera, ca acolo aveau sala atunci…(Ce-ti fac urechile?)
          Eh, si-acu …chiar plec!

      • marian spune:

        Revin si zic : acum sa-l vad pe Gabin…acum sa-l vad {cand am o veche cunostiinta , sau cu care am cunostiinte comune} daca-i da mana sa-mi mai zica ceva…nu de alta dar matale draga George ai poti confirma ca ma pricep si la „altele” …nu numai la a da cu ” sictir”!!!

      • marian spune:

        da frate…te duceai la Lefter la greco-romane . Eu am „facut ” cu Hantau si i-am avut colegi pe Laurentiu Calin { ala de s-a spanzurat} pe Codreanuu pe Satn Marian . Urechile…pai inca le mai am dar, ma omoara spondiloza …pai cate „poduri” am facut… era si cazul. O seara buna-ti doresc amice.

  5. marian spune:

    Imi pare rau …mi-a crapat net-ul….revin.Asta { un razboi } ar insemna disparitia lor de peste tot …deoarece lumea intreaga se va coaliza impotriva lor. Si nu uita ca poporul evreu au in …ADN-ul lor aceasta ideee …ca trebuie sa ramana , macarUN BARBAT si …macar O FEMEIE avand sange iudeu care sa duca { prin nastere de fii si fice} mai departe natiunea lor …poporul lor despre care in Biblie se spune ca-i …poporul ales. Fireste , nu mai este cam de mult dar….ei au acest fix .


Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.